, 2023/4/4

Hogyan árazzuk be az NFT-ket? Az NFT-k lehetnek fix árúak vagy árverésen értékesítettek. Az alkotóknak azonban következetesen el kell adniuk, hogy bizonyítsák a koncepciót, hogy növeljék az NFT alapárát.

NFT árképzési stratégia

2021 elején a nem megmagyarázható tokenek (NFT-k) piacai kezdtek némi hírnévre szert tenni, és 2021 márciusának végére a digitális eszközök ezen új piacának teljes élettartamra vonatkozó kereskedési volumene körülbelül 550 millió dollár volt. Bármilyen digitális eszköz lehet NFT, beleértve a gyűjthető tárgyakat, műalkotásokat, videojáték-karaktereket, virtuális világbeli tárgyakat és digitalizált sportokat.

Egy blokklánc, gyakran az Ethereum hálózaton, az a hely, ahol az NFT tulajdonjogát rögzítik. E digitális eszköz eladása azonban a tulajdonjog átruházását és a kapott kriptofizetés blokkláncra történő rögzítését eredményezi. Ez nem azt jelenti, hogy az NFT-k és a kriptovaluták ugyanazok. Általánosságban elmondható, hogy a kriptovaluták és a fiatpénzek egyik alapvető tulajdonsága a helyettesíthetőség vagy a felcserélhetőség, míg az NFT-ket a nem helyettesíthetőség jellemzője teszi értékessé.

Hogyan határozzák meg az NFT árakat?

Amikor a Web3 térben tevékenykedő művészek megkezdik NFT-útjukat, gyakran felmerülhet bennük a létfontosságú kérdés: "vagy "mi a legjobb stratégia az NFT-k eladására?". Bár nincsenek rögzített stratégiák a nem pörgethető tokenek árazására, az NFT-értékesítők dönthetnek úgy, hogy a másodlagos piactéren a tőzsdei jegyzési áron adják el őket. Alternatív megoldásként olyan áron is megköthetik az eladást, amelyet egy vevő hajlandó megfizetni, az úgynevezett vevői áron.

Ettől függetlenül, mint létrehozónak, teljes jogkörrel rendelkezik a legjobb NFT árképzési stratégia kiválasztására. Ha azonban túl magasra állítja be az árat, azt kockáztatja, hogy soha nem tudja eladni az adott terméket, ha pedig túl alacsonyan választja ki az árat, akkor nagyobb kihívást jelent majd fokozatosan emelni azt. Íme tehát néhány dolog, amit figyelembe kell vennie annak meghatározásához, hogy mennyit kell kérnie egy NFT-ért, vagy hogyan árazza be NFT műtárgyait.

Értsd meg a különböző költségtípusokat

Az NFT-k előállítása és értékesítése során különböző típusú költségek merülnek fel, beleértve az alkotási költségeket, például egy professzionális 3D művész bérét, ha valakinek meg kell tanulnia, hogyan kell saját maga létrehozni a nonfungible tokeneket. Egy olyan zéró kódú tokenizációs platform, mint a TokenMint használata alternatív lehetőség lehet azok számára, akik nem rendelkeznek szoftverfejlesztői háttérrel. Az egyéb költségek közé tartoznak a pénzverési költségek, amelyek a gázdíjak ingadozásával változhatnak, a nem megmagyarázható tokenek veretésének vagy listázásának piactéri díjai, az NFT piacterek által felszámított értékesítési díjak és a nem megmagyarázható tokenek marketingköltségei.

Ritkaság és funkcionalitás

Egy ritka NFT többet ér, mint egy közönséges, mivel egy eszköz kínálata és típusa határozza meg, hogy ritka-e vagy sem. Például egy korlátozott példányszámú NFT magasabb árat kaphat, mint egy olyan, amelyből több példány van. Hasonlóképpen, egy fizikai festmény többet érhet, mint az elérhető digitális kép(ek). A funkcionalitás szempontjából a használati tokenek értékesebbek, mivel a tulajdonosok áruk és szolgáltatások vásárlására használhatják őket. Ezért figyelembe kell vennie ügyfelei igényeit, amikor meghatározza ezeknek a használati NFT-knek az árát.

Építsd márkádat és javítsd láthatóságát

Az NFT ökoszisztéma még mindig fejlődik, és van elég hely a növekedéshez. Mivel a következetesség az egyik legmeghatározóbb tényező a teljesítés és a siker szempontjából, ugyanez vonatkozik a nem-fungible tokenek alkotóira is, azaz szenvedélyt és bizalmat kell tanúsítaniuk a folyamat során. Ahhoz, hogy hírnevet szerezzenek az NFT-iparban, a művész nevét különböző médiumokon, például a Twitteren, a Discordon és a Telegramon keresztül kell a tömegek számára értékesíteni, hogy az emberek megismerjék a művészi utat. Emellett a nonfungible token térben más platformokkal, művészekkel és vállalkozásokkal való együttműködés további lehetőségeket nyithat meg arra, hogy megfelelő áron eladhassa munkáját.

Teszi az értékesítést a proof-of-concepted, hogy emelje az alapárat

Ha van egy olyan elképzelésed, hogy "ha Beeple el tudja adni az Everydays műalkotását elképesztő 69 millió dollárért, akkor én miért ne tudnám?", az jó motiváció. A túlzott magabiztosság azonban félrevezető lehet, mivel nem biztos, hogy ugyanolyan eladásokat érsz el, mint amilyeneket egy másik művész elért az adott területen. Mitől emelkedik tehát az NFT padlóár? Az NFT alapárának emeléséhez végezzen néhány következetes eladást, hogy bizonyítsa a koncepciót.

Az alsó ár az NFT-kollekciók legalacsonyabb ára, és folyamatosan frissül. A nem-verforgatható tokenek alsó árát kezdetben a pénzverési folyamat során az NFT projekt alapítója vagy létrehozója határozza meg. Ezután a másodlagos piacon jegyzett tulajdonosok, miután a verési eljárás befejeződött, meghatározzák a padlóárat. Ez azt jelenti, hogy az NFT-projekt alsó ára a projekt népszerűségének növekedésével emelkedik. A proof-of-concept pedig olyan bizonyíték, amely egy ötlet életképességét kívánja felmérni, illetve megerősíteni, hogy az a tervezett módon fog működni.

Használj több platformot, és tarts fenn némi következetességet az árképzésben.

Az NFT-művészek olyan piactereken értékesíthetik műveiket, mint az OpenSea és a Rarible, de munkáik mindenhol értékesnek számítanak, függetlenül attól, hogy hol készültek. Ezért több platform kihasználása, következetes árakkal a művei számára, ideális megoldás lehet az aktivitás fenntartásához és a maximális vonzerő megszerzéséhez.

Adj hozzáadott értéket az NFT-khez a feloldható elemek felajánlásával

Az NFT-k esetében a feloldható tartalom hasznosságot teremt a tulajdonosok számára. A művész növelheti az NFT valós értékét azzal, hogy a digitális tokenen kívül feloldható tartalmat hoz létre. A feloldható értékjegyek beállításánál van egy beállítás a feloldható értékjegyek számára. A feloldható tartalom a rejtett tartalom, amelyet csak az NFT tulajdonosok tekinthetnek meg. A beváltható kedvezmények, a köszönőlevelek, a fizikai tárgyak, például az aláírt termékek és a nagyfelbontású videoklipek mind példák a nem beforgatható tokenek feloldható tartalmára. Ez a stratégia segíti az NFT-értékesítőket abban, hogy márkaértéket építsenek, és versenyképes áron adják el munkáikat.

Hogyan kezd el profi módon értékesíteni az NFT-ket?

Az NFT-k sikeres értékesítésének és árazásának első lépése az iparág, az NFT-k fejlesztéséhez használt blokkláncok, a nonfungible tokenek piacterei, a területen működő művészek által már értékesített NFT-k gyakori típusai és azok tipikus ártartománya megértése. A következő lépés a céljainak megfelelő NFT-piactér kiválasztása, valamint a tokenje egyedi értékjavaslatának meghatározása előtt a létrehozási, verési, szolgáltatási és értékesítési költségek meghatározása. Tehát, bármilyen áron beárazhat egy NFT-t?

Létrehozóként bármilyen, általad megfelelőnek ítélt áron beárazhat egy NFT-t. Azonban annak megértése, hogy mi teszi a te nem-verforgatható tokenjeit egyedivé a versenytársaktól, kritikus fontosságú ahhoz, hogy magasabb árat kérj az NFT-jeiért, és több vevőt vonzzon, ha van egy határozott és vonzó értékjavaslatod. Ezután kutasd fel az NFT-k értékesítésének módjait. Az, hogy milyen technikákat használhatsz a nem megmagyarázható tokenek eladásához, a preferenciáidtól függ.

Az NFT-ket a két leggyakoribb módszer alkalmazásával lehet értékesíteni: rögzített áron vagy aukción, ahol a nonfungible tokeneket a nyílt piacon kínálják eladásra. Az NFT-kre fix árat lehet beállítani a pénzverési folyamat során, vagy ha tesztelni szeretnéd a piacot, válassz egy olyan aukciót, ahol az NFT-jét az a licitáló nyeri meg, aki a végén a legtöbbet fizet, ezt gyakran angol aukciónak nevezik.

Választhatsz azonban időzített aukciót is, az angol aukció egy speciális fajtáját, amelyben az NFT egy előre meghatározott ideig áll rendelkezésre, és a végén a legmagasabb ajánlatot tevő nyer. Ezenkívül a holland árverés is rendelkezésre áll; ez egy csökkenő árú árverés, ahol az ár folyamatosan csökken, amíg az NFT-t meg nem vásárolják. Ha az NFT-értékesítők minden egyes alkalommal, amikor művüket eladják, bevételre szeretnének szert tenni, választhatják a jogdíj opciót. Végül a fent említett helyettesítő lehetőségek mérlegelése után határozzon meg egy méltányos árat a NFT-jének.

Hogyan árazhatja be NFT-it az OpenSea-n?

A nem fizetős tokenek eladói az alábbi lépések szerint értékesíthetik a kriptoművészetet vagy az NFT-ket az OpenSea-n:

Kattints az OpenSea oldal jobb felső sarkában található "Profil" gombra, ahogy az alábbi képen látható.

Válaszd ki a pénztárcádból az eladni kívánt, nem fungibilis tokent, vagy tudd meg, hogyan hozz létre egy NFT-t, hogy elkezdhesd.

Kattints az "Eladás" gombra az elemoldal jobb felső sarkában, ahogy az alábbi képen látható.

Kattints az Eladás gombra

Válaszd ki az árat fix árként vagy időzített aukcióként, válassz egy alapértelmezett értékesítési időszakot, vagy adj meg egy konkrét időtartamot a naptár segítségével.

Válaszd ki, hogyan szeretnéd beárazni az NFT-ket és az értékesítés időtartamát.

Az árucikket egy adott vásárló számára is félreteheti, ha a "További lehetőségek" rész alatt található "Fenntartás adott vásárló számára" mezőbe beírja a pénztárca címét, ahogy az alábbi képen látható. Ezért az eladásért az OpenSea 5,5%-os díjat számolt fel, amely tartalmaz egy 3%-os létrehozói díjat és egy 2,5%-os szolgáltatási díjat.

NFT fenntartása egy adott vevő számára

Írj alá egy tranzakciót, hogy befejezd a listázást. Egy felugró visszaigazolás jelzi, hogy a tárgya eladásra került.

Lehet-e NFT-ket marketing nélkül eladni?

A marketing áll a nonfungible tokenek értékesítésének középpontjában, mint bármely más termék esetében. Tehát, ha azon gondolkodsz, hogy miért nem fogy az NFT-d, az lehet, hogy a nonfungible tokenek közösségének ismeretlensége miatt van. De mennyire nehéz eladni egy NFT-t? Minden művésznek megvannak a saját személyes preferenciái: Néhányan úgy döntenek, hogy nyilvánosan láthatóak akarnak lenni, míg mások szeretnek névtelenek maradni. Egy NFT projekt ismertségének növelése érdekében azonban kiemelkedően fontos, hogy a vevőket tájékoztassa a szakmai hátteréről, beleértve a nevét, a blokklánc technológiával és a kriptoművészettel vagy más nonfungible tokenekkel kapcsolatos tapasztalatait.

Tehát, milyen NFT-k fogynak a legjobban? Bár nincs egyértelmű válasz, a különböző közösségi médiacsatornákon szilárd jelenléttel rendelkező és világos ütemtervet megjelenítő nonfungible tokenek jobban eladhatók, mint mások. Ha például egy művész gyakran tweetel a digitális műalkotásairól, és részt vesz az NFT-kről szóló beszélgetésekben, az segít neki a márkaépítésben, és vonzza az embereket, hogy megvásárolják a műveit. Alternatív megoldásként egy vonzó weboldal, amely pontos leírással felsorolja az NFT-kollekcióját, a közösség számára a hitelességet jelzi, és segít a weboldal látogatóit tényleges vásárlókká alakítani. Kerülje azonban az alul- és túlígéréseket, hogy a vásárlók bizalmát építse munkájába. eladó.